ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ביטוח רכב אספנות

בשנים האחרונות חל גידול במספר רכבי האספנות המיובאים לישראל, הנאמד כיום בכ-5,600 כלי רכב אספנות. בישראל מוגדר רכב אספנות ככלי רכב שמלאו לו 30 שנים משנת ייצורו, שנרשם ככזה במשרד התחבורה ושהינו מכונית, אופנוע, אוטובוס או משאית שמשקלה אינו עולה על 12 טון.

רכב אספנות זוכה למספר הטבות בהן ביצוע מבחן רישוי שנתי לרכב ("טסט") פעם אחת בשנה, במקום פעמיים בשנה כבעבר (במקום הטסט הנוסף, מחייב רכב אספנות בבדיקת חורף חובה, במוסך מורשה), הנחות בביטוח חובה ובביטוח רכב צד שלישי, והקלות בתשלום אגרת רישוי.

יצוין כי לרכב אספנות אסור לנוע בכבישים בימים ראשון עד חמישי בין השעות 07:00-09:00 בבוקר.

החל משנת 2011 כלי רכב ישן שירשם במשרד התחבורה כרכב אספנות, יקבל מספר רישוי עם סיומת 55 בלוחית הרישוי. זאת בנוסף לכיתוב "רכב אספנות" המצוין על לוחית הרישוי.

ב"נתן יוכל – ביטוח פנסיה ופיננסים" יודעים להתאים את הפוליסה הרחבה ביותר לצרכיך, עם דגש על מחיר אטרקטיבי – וזאת במקביל למתן שירות אישי, איכותי ומקצועי לאורך כל תקופת הביטוח ובפרט בזמן תביעה.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות