ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ביטוח רכב יוקרה

רכב יוקרה מוגדר כרכב שכזה בשל מחירו הגבוה. בדרך כלל מדובר ברכבים ששוויים מ-400,000 ₪ ועד למעלה מ-1 מליון ₪. "נתן יוכל – ביטוח פנסיה ופיננסים", פועלת בתחום באופן מעמיק ומקצועי ביותר, ומנפיקה ללקוחותיה פוליסות לביטוח רכבי יוקרה למבחר דגמים. בין אלה: מרצדס, אאודי, לקסוס, אינפיניטי, יגואר, ב.מ.וו, לנד רובר, פולקסווגן. הביטוח מתבצע על ידי מספר חברות ביטוח המתמחות בביטוח לרכבי יוקרה, במסלול מיוחד, הכולל תנאי חיתום קפדניים מחד ותעריף אטרקטיבי מאידך.

תשומת ליבך לנקודות שלהלן:

  • קיימת הקפדה יתרה לקבלת מבוטחים בעלי עבר ביטוחי נקי ומוכח.
  • חברות הביטוח מקפידות באשר ל"רשאים לנהוג" בכלי הרכב.
  • השתתפות עצמית בעת נזק עצמי לרכב המבוטח – גבוהה מהמקובל (נעה בין 5,000 – 7,500 ₪).
  • חלקי חילוף לרכב בעת תאונה – במידה ואין בנמצא מלאי חלקי חילוף לצורך תיקון כלי הרכב, יש צורך להטיס ביבוא לארץ חלקי חילוף.

תחום הביטוח לרכבי יוקרה מטופל אחרת ב"נתן יוכל – ביטוח פנסיה ופיננסים". אצלנו תהנה ממהירות בשירות, מזמינות, מנגישות ומיחס אישי. אנחנו מחויבים להבטיח כי הפוליסה לביטוח רכב היוקרה שננפיק תהיה רחבה בהיקפה, בעלת כיסויי ביטוח מתאימים ובמחיר הנכון. מחיר תחרותי.

ב"נתן יוכל – ביטוח פנסיה ופיננסים" יודעים להתאים את הפוליסה הרחבה ביותר לצרכיך, עם דגש על מחיר אטרקטיבי – וזאת במקביל למתן שירות אישי, איכותי ומקצועי לאורך כל תקופת הביטוח ובפרט בזמן תביעה.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות