ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ביטוח רכב ביבוא אישי

כלי רכב בייבוא אישי הינם רכבים המיובאים מאירופה או מארה"ב לישראל (ובתנאי שכלי הרכב מיועדים לשימוש אישי ולא מסחרי או עסקי) במחירים אטרקטיביים במיוחד, הן באמצעות חברות יבוא שאינן בעלי זיכיון ליבוא רכב בישראל והן ביבוא אישי על ידי רוכש הרכב בעצמו. הייבוא האישי של רכבים לישראל הסתכם בכל שנת 2009 בכ-3,225 כלי רכב ובשנת 2010 בכ-2,600 כלי רכב (כולל אופנועים). רכישת רכב ביבוא אישי מתאימה למי שמעוניין בדגם ייחודי שאינו מוצע בארץ ולמי שמעוניין בדגם הנמכר בארץ, אך רוצה לחסוך את פערי התיווך וליהנות ממחירי רכישה נמוכים המוצעים במדינות מסוימות.

כלי רכב ביבוא אישי

תהליך רכישת ביטוח מקיף לרכב בייבוא אישי:

לאחר הגעת הרכב בייבוא אישי לארץ ושחרור הרכב מהמכס – לרבות תשלומים לרשות המיסים ותשלומים הכרוכים ביבוא, בדיקת תקינה וכשירות הרכב במשרד הרישוי, וקבלת רישיון רכב קבוע ממשרד התחבורה – בעל הרכב יפנה ל"לוי יצחק חברה לשמאות וסקרים בע"מ" לצורך ביצוע הערכת שווי לכלי הרכב וקבלת קוד דגם לרכב בייבוא אישי. חברות הביטוח אינן מבטחות רכב בייבוא אישי ללא הערכת שווי הרכב בישראל וללא קוד דגם מתאים.

עם קבלת חוות דעת ב"נתן יוכל" מבוצע הליך של חיתום מול בעל הרכב המצוין ברישיון הרכב. הליך זה כולל איסוף נתונים רלוונטיים, כגון עבר ביטוחי, נהגים מורשים ונוספים, ולאחריו פניה למספר חברות ביטוח מובילות, הפועלות בתחום ביטוח מקיף לכלי רכב בייבוא אישי, ול"נתן יוכל" יש עמן ניסיון רב, היכרות מעמיקה וקשרי עבודה טובים. באופן שכזה תקבל הצעת מחיר תחרותית, המותאמת בהיקפה לכלי הרכב שברשותך.

מדריך ליבוא רכב אישי אתר רשות המסים בישראל משרד האוצר

ב"נתן יוכל – ביטוח פנסיה ופיננסים" יודעים להתאים את הפוליסה הרחבה ביותר לצרכיך, עם דגש על מחיר אטרקטיבי – וזאת במקביל למתן שירות אישי, איכותי ומקצועי לאורך כל תקופת הביטוח ובפרט בזמן תביעה.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות