ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ליווי אישי רופא מומחה

המציאות בה אנו חיים מחייבת אותנו להתמודד, לעתים, עם מצבים בלתי צפויים כמו מחלה קשה, אירוע רפואי שלא אובחן, תאונה או אירוע בריאותי אחר הדורש תשומת לב מיוחדת. כולנו מכירים מצבים כאלה ואת התחושות הנלוות אליהם: מתח, חשש מסיבוכים, כאבים וחוסר ודאות. כולנו גם יודעים שידע מוקדם, ייעוץ, טיפול אישי וליווי צמוד ישפרו את סיכויי ההחלמה ויקלו על התהליך. הבנה זו הביאה לשרות חדש וייחודי שירות "יד מכוונת" שמטרתו ליווי אישי צמוד של רופא מומחה וצוות מומחים להתמודדות עם מצבים רפואיים מורכבים, הן בשלב האבחון והן בטיפול עד להחלמה.

הכיסויים שמציע השירות בכל הנוגע להתמודדות המבוטח עם מצבו עקב גילוי מחלה קשה, אירוע רפואי שלא אובחן, תאונה או אירוע בריאותי אחר, מבוססים על ראיה רב מערכתית בכל הנוגע להתמודדות המבוטח עם מצבו.

להלן תיאור הכיסויים:

  • רופא מלווה CASE MANAGER – רופא אישי מלווה שתחום התמחותו מתאים לבעיה הרפואית, בדרגת סגן מנהל מחלקה או מנהל מחלקה, המלווה את המטופל לאורך כל שלבי המחלה, רואה את התמונה הרפואית כולה ומנחה כיצד נכון וצריך לפעול.
  • "קונסיליום רפואי" – תהליך אבחוני וטיפולי המתאים למקרה הספציפי, הכולל עד 5 רופאים מומחים מבכירי הרפואה הישראלית. הוועדה מתכנסת ומנתחת את המקרה, דנה בהליך הטיפול ומגישה המלצות לטיפול. מדובר בתהליך אבחוני וטיפולי שמותאם למקרה הספציפי.
  • רפואת כאב – גם כאב הוא מחלה. כאן המטרה היא להקל על הכאב באמצעות מפגשי טיפול עם רופא מומחה ברפואת הכאב, תוך מעקב אחר התפתחות המקרה והמלצות להמשך הטיפול.
  • עובד/ת סוציאלי/ת – המספק תמיכה וחיזוק בהתמודדות עם מציאות החיים החדשה, תוך בניית "תיק סיפור" המחלה, איסוף היסטוריה רפואית, הכוונה ומתן הסבר על תהליך הטיפול ועל המצב הרפואי.
  • אח/ות מוסמכ/ת – המלווה את המטופל בבית או בבית החולים לכל מצב רפואי.
  • מוקד ייעוץ רפואי טלפוני – הכולל שיחת ייעוץ ראשונית עם הרופא לעיבוד המידע שהצטבר והבנת המחלה, אוזן קשבת, מקצועית ואוהדת.
  • רואה חשבון ויועץ מס – יעוץ והכוונה בדבר מימוש זכויות המגיעות עקב המצב הרפואי, הגשת תביעות לרשויות המס, לצורך קבלת החזרי מס עקב מצב רפואי.
  • מרפא בעיסוק – מפגשים של המטופל עם מרפא בעיסוק לשם חזרה לתפקוד ועצמאות מרבית, תוך מתן כלים לשיפור בריאותו הפיזית והנפשית.

לשרות יתרונות ייחודיים והינו מוצר מוביל מסוגו בשוק ביטוחי הבריאות בישראל. ההצטרפות היא ללא הצהרת בריאות וללא חיתום רפואי, הכיסוי מקיף (בישראל ובשטחים), ללא רשימת מחלות – לרבות כל סוגי מחלות הסרטן, הסוכרת ואירועים מוחיים, וכולל גם כיסוי מפני פגיעה עקב פעילות ספורט במסגרת אירוע/תחרות ספורט או השתתפות באגודת ספורט.

בכל מקרה התנאים המלאים והמחייבים הינם תנאי כתב השירות המלאים בלבד.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות