ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ביטוח ללקוחות פרטיים

בכל שלב וצורך בחיים, אנחנו כאן בשבילך!

החיים הם מעגל המתפתח ונע מגיל הינקות ועד לגיל השיבה, כאשר בכל שלב וגיל נדרש האדם להגנות כנגד אירועים שונים. אירועים אשר רובם המכריע מתרחשים ללא הכנה מוקדמת וכרוכים בהוצאות כספיות אדירות.

הגנות אלו הם הביטוחים השונים, הכוללים ביטוחי רכוש (דירה, רכב), ביטוחי חיים, ביטוחים פנסיוניים, ביטוחי אובדן כושר עבודה, ביטוחי בריאות וביטוח סיעודי.

מטרתם היא להבטיח מתן פיצויים כספיים כנגד מקרים כמו גניבה, תאונה, מחלה, נכות או חלילה מוות. רכישת הביטוח המתאים תשמור על נכסיו, הכנסותיו וזכויותיו של המבוטח, וכן תשמור על רמת החיים שאליה הייתה רגילה המשפחה טרם קרות המקרה הביטוחי.  

לאותם ביטוחים "מסורתיים" מצטרפים גם פתרונות פיננסיים מתקדמים, המהווים חלופה אטרקטיבית לכספים ששוכבים בעו"ש או בפיקדונות בבנקים, המניבים תשואה כמעט אפסית בסביבת ריבית נמוכה.

כאן מטרת הפוליסות הפיננסיות היא לאפשר לאדם הפרטי לעשות הרבה יותר עם הכסף שלו ולהפוך אותו למקור הכנסה נוסף לצורך מימוש חלומות: רכישת דירה, רכב חדש, טיול נכסף בעולם, סגירת משכנתא, חתונה קרובה, עזרה לנכדים, לילדים, או כל מטרה אחרת.  

אתם כבר מבינים כי לכל אדם ולכל משפחה צרכים ביטוחיים שונים ואף לא מעט שאיפות, אולם בצד אלה קיימות מעת לעת התלבטויות. למשל, האם יש לנו את כל הביטוחים הנדרשים? האם הביטוחים שרכשנו בעבר מתאימים לשינויים שעברנו בחיים? ואולי בכלל יש לנו יותר מדי ביטוחים ואפשר לחסוך בהוצאות הכספיות?

ההתלבטויות הללו לגיטימיות ומובנות. אנו, ב"נתן יוכל – ביטוח, פנסיה ופיננסיים", מכירים אותן ואפילו מעודדים את לקוחותינו לשאול ולהבין יותר על נחיצות הביטוחים האישיים והמשפחתיים.  לכן גם הקשר שלנו עם לקוחותינו מבוסס על אמון הדדי:  כמו שאנו עושים הכול למענם, הם מאמינים במקצועיות, בניסיון, בהוגנות ובנאמנות שלנו. 

הודות לכך, ניתנת לנו הזכות כבר 70 שנה להעניק ביטחון, רווחה ושקטי נפשי לדורות של משפחות. לייעץ, לסייע ולעמוד לצדן ברגע האמת, בכל שלב וצורך במעגל החיים.

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

שרותים פיננסיים

הכסף שלך יכול לעשות הרבה יותר! "נתן יוכל – ביטוח פנסיה ופיננסים" מעניקה ללקוחותיה פתרונות פיננסיים בתחום קופות הגמל, קרנות ההשתלמות וקופות מרכזיות לפיצויים. בפניך

קרא עוד »

אובדן כושר עבודה

תוכן עניינים אתה עובד יום ביומו על מנת לפרנס בכבוד וברווחה את עצמך ואת משפחתך. אך האם חשבת לרגע מה יקרה אם לפתע לא תוכל

קרא עוד »

קופת גמל מרכזית לפיצויים

קופת גמל בה העמית הוא המעביד, המפקיד כספים להבטחת זכויות עובדיו לפיצויי פיטורין. זוהי קופת גמל למעסיקים לשם צבירת פיצויי פיטורין. מטרת החיסכון הינה לאפשר

קרא עוד »

קופת גמל לתגמולים

קופת גמל קופת גמל הינה ישות משפטית עצמאית הפועלת באישור הממונה על שוק ההון, ביטוח וחסכון במשרד האוצר ובכפוף להוראות הדין החלות על קופות גמל

קרא עוד »
התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות

דברים שחשוב שתדע...