ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ביטוח רכב, דירה ונסיעות לחו'ל

במהלך השנים אנחנו צוברים נכסים חומריים משמעותיים, כגון הדירה שרכשנו בכסף רב או הרכב שבו התחדשנו. ביטוחי רכב ודירה נועדו להגן על אותם נכסים מפני התרחשויות שונות, שעלולות לפגוע בהם או בכל רכוש נלווה.

כך, מידי יום ניזוקים כלי רכב רבים בישראל ועוד רבים נוספים נגנבים. הרכב הוא נכס יקר לנו ולכן מומלץ מאד לבטחו בביטוח רכב. כשמדובר ביטוח מסוג זה מדובר למעשה בשלוש פוליסות ביטוח שונות, המוצעות במחירים אטרקטיביים: ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף. עלות ביטוח הרכב מושפעת ותלויה, בין היתר, בגיל הנהגים הנוהגים ברכב ובהיסטוריית הנהיגה שלהם, וכן האם הוגשה בעבר תביעה במסגרת ביטוח הרכב. בכל אופן, לאחר שהוצאנו עבור רכישת הרכב כסף רב, חשוב לזכור גם את נושא הביטוח. בעת ביטוח הרכב חשוב לתת את הדעת על מגוון מרכיבים אשר חלקם יכולים להוזיל משמעותית את העלויות שתשלמו לאורך השנים.

אותו הדבר גם בדירה. זהו נכס יקר, ששוויו נע בין מאות אלפי שקלים למיליוני שקלים. ברוב המקרים זהו אף הרכוש היקר ביותר הנמצא בבעלותנו. מטרתו של ביטוח דירה היא להגן על המבנה ותכולתו מפני סיכונים שונים, העלולים לגרום לנזקים כספיים משמעותיים. הוא מיועד למי שמעוניין להגן על ביתו ורכושו מפני אירועים שונים העלולים להותירו ללא קורת גג. בין אירועים אלה: אש, ברק, רעם וכן עשן (שהוא תופעה יוצאת דופן ולא קבועה), התפוצצות או התלקחות, סערה (לרבות גשם, שלג וברד, שבאו בשעת סערה, שיטפון או הצפה ממקור מים חיצוני), נפילת כלי טיס, מגע או התנגשות של כלי רכב בדירה, פעולות זדון, גניבה, שוד או פריצה או ניסיון לבצעם, התקהלות אסורה והתפרעות, וכן רעידת אדמה (לרבות כל נזק שסיבתו רעידת אדמה).

ניתן לכלול בכיסוי הביטוחי של הדירה גם כיסוי לביטוח התכולה. מדובר בחפצים שנמצאים בדירה והינם בבעלותם ובאחריותם של המבוטח ובני משפחתו. הכוונה היא לרהיטים, מכשירי חשמל, כלי נגינה, מחשבים, מערכות קול, כלים, ספרים, תמונות ופסלים, תכשיטים, ביגוד ופריטים סטנדרטיים נוספים.

בנוסף, מומלץ להרחיב את הפוליסה ולרכוש גם ביטוח חבות כלפי צד שלישי לנזקי גוף או רכוש וכן ביטוח חבות מעבידים. ביטוח לעניין זה מיועד כלפי עובדי משק הבית למקרה מוות, חבלה גופנית כתוצאה ממחלה או תאונה, שייגרמו לעובד בהיותו בשרותו הישיר של המבוטח ומקבל שכרו ממנו.

את כל פתרונות הביטוח לרכב ודירה, במחירים אטרקטיביים, תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת ב"נתן יוכל – ביטוח פנסיה ופיננסים". אחרי הכל, אנחנו הבית הביטוחי של מבוטחים רבים מאוד כבר למעלה מ-50 שנה.

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

ביטוח רכב ביבוא אישי

כלי רכב בייבוא אישי הינם רכבים המיובאים מאירופה או מארה"ב לישראל (ובתנאי שכלי הרכב מיועדים לשימוש אישי ולא מסחרי או עסקי) במחירים אטרקטיביים במיוחד, הן

קרא עוד »