ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

טיפים בבחירת סוכן ביטוח

ייעוץ ביטוחי טוב הוא המפתח לביטחון הכלכלי שלך בחיים. אבל לא רק. הוא גם המפתח לאיכות החיים והרווחה של משפחתך. וכדי שתוכל להשתמש באותו מפתח בצורה נבונה, עליך לבדוק לדאוג שסוכנות הביטוח שעמה אתה מתקשר, תעמוד בקריטריונים הנכונים עבורך. במילים אחרות, שסוכנות זו תהיה סוכנות עצמאית.

למה נקודה זו כה חשובה? רוב האנשים אינם מודעים כי ישנם סוגים שונים של סוכנים שעמם הם יכולים לעבוד איתם. בחירת האדם הנכון יכולה לעשות את ההבדל הגדול בהשגת השילוב הטוב ביותר של מחיר ותמורה.

האם ידעת, למשל, כי קיים חיסרון ללקוח בעבודה עם סוכן ביטוח הפועל רק מול חברת ביטוח אחת ומשווק את מוצריה בלבד. להבדיל, קיימות סוכנויות ביטוח עצמאיות, הפועלת מול מספר חברות ביטוח ומייצגת מוצרים רבים, ממבחר חברות. כך, ניתנת בידיך האפשרות להשוות ולבחור בין מגוון רחב ביותר של כיסויים ביטוחיים ומחירים, ולהשיג את הערך הטוב ביותר, התואם במדויק לצרכים ולדרישות שלך.

כדאי לדעת: סוכנים עצמאיים מייצגים בממוצע חמש חברות שונות, ולא רק אחת. הם יכולים להעריך ולהשוות את המוצרים של כמה חברות ביטוח כדי למצוא את השילוב הנכון של כיסוי וערך.

עכשיו גם אתה מבין שלסוכנות או סוכן עצמאי יתרון תחרותי משמעותי בשבילך. אבל מה הופך "עוד" סוכן לסוכן טוב?

כשמדובר בביטחון והגנה, רוב האנשים רוצים מערכת יחסים ארוכת טווח עם יועץ ביטוח מהימן. כזה שהם יוכלו לפנות אליו במשך שנים רבות, בהווה ובעתיד. אם אתה כמו רוב האנשים, אזי חשוב לך לפתח מערכת יחסים ארוכת טווח עם סוכן ביטוח ולוודא כי הוא מקצועי ופועל קודם כל בשבילך. אחרי שהבנו את חשיבות עצמאות הסוכן, כדאי לך לבדוק עוד כמה דברים על סוכן הביטוח שלך.

הנה מה שעליך לבדוק:

  • רישיון מקצועי מטעם מדינת ישראל – משרד האוצר (אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון).
  • זהות החברות אותן הסוכן מייצג.
  • ותק הסוכן וותק סוכנות הביטוח.
  • תחומי התמחות ויכולת לתת מענה מושלם תחת קורת גג אחת.
  • היכולת לטפל ולעקוב אחר תביעות.
  • סיוע נדרש במחלוקות מול חברת הביטוח.
  • זמינות סביב השעון (בעת תביעות או צרכי חירום אחרים).
  • שירות מלא, הכולל, בין השאר, בדיקה וסקירה על מנת לוודא כי פוליסות הביטוח שלך תואמות  לשינויים שחלים בענף ביטוח, או שינויים שחלים במצבך האישי או בפעילותך העסקית.
  • יכולת ביצוע שינויים ושידרוגים מהירה ויעילה.
  • המלצות והפניות ממכרים שכבר מבוטחים אצל אותו סוכן.

"נתן יוכל – ביטוח פנסיה ופיננסים" היא דוגמא בולטת לסוכנות ביטוח השומרת באדיקות על העצמאות בפעילותה ובעיקר – ביכולת הבחירה שלך. הסוכנות, שפועלת בענף הביטוח עשרות שנים מול מספר חברות ביטוח, מציעה ללקוחותיה היצע גדול מאוד של מוצרים. בדרך זו מבטיחה "נתן יוכל" כי בתחרות בין החברות תקבל את הערך הגבוה ביותר של מחיר ותמורה. ומה בנוגע לשאר הדברים שעליך לבדוק לפני שאתה בוחר בסוכן הביטוח שלך? זה הזמן לבדוק אותנו! 

לקביעת פגישה ללא התחייבות