ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

אני מאמין

אתה יכול להיות רגוע בידיעה כי בסוכנות "נתן יוכל – ביטוח פנסיה ופיננסים" אתה ומשפחתך מוגנים על ידי אחת מסוכנויות הביטוח המהימנות והוותיקות בענף הביטוח בישראל. הנה הסיבות המרכזיות מדוע לקוחות בוחרים להיות מבוטחים ב"נתן יוכל – ביטוח פנסיה ופיננסים".

מחויבות 

מחויבותה של "נתן יוכל" ללקוחותיה חוסכת להם כסף רב! בזכות פתרונות הביטוח הטובים ביותר והמצוינות בשירות דאגה הסוכנות כי לקוחותיה יקבלו לאורך השנים עשרות מיליוני שקלים.

אמון

"נתן יוכל" רואה באמון הלקוחות נכס שיש לטפחו ולשמרו כל העת. צוות הסוכנות דוגל בשיתוף פעולה הדוק, תאום מלא, מסירות ודייקנות רבה – ועושה הכל על מנת להיות ראויים לאמון הניתן בו.

מומחיות

עמוד השדרה של ההצלחה של "נתן יוכל" הוא בקשר האישי עם הלקוחות. זהו קשר הנסמך על מומחיות, ניסיון מקצועי, התמדה ופעילות ענפה במשך עשרות שנים. אותן אבני דרך מלווים את לקוחות הסוכנות לאורך כל הדרך, החל מהפתרון הטוב ביותר ותוכנית הכיסוי הנכונה, המותאמת במיוחד בשבילם.

תנאים אטרקטיביים 

"נתן יוכל" מציעה מגוון רחב של הנחות והטבות אשר מסייעות לחסוך הרבה מאוד כסף. ההנחות וההטבות ניתנות, בין היתר, בענפי הביטוח הבאים: ביטוח עסק, ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חיים, ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים / משכנתא.

נאמנות

מאז שנת 1950, עם תחילת דרכה בענף הביטוח, ועד עצם היום הזה, "נתן יוכל" נמצאת ופועלת בנאמנות רבה עבור כל אחד מלקוחותיה. גם אתה יכול להיות בטוח שנהיה שם עבורך, בכל רגע.

בחירה חופשית 

קרתה לך תאונה? אנחנו נמליץ לך לתקן את רכבך בכל מוסך שתבחר. אינך חייב לתקן את כלי הרכב במסגרת מוסכי הסדר מטעם חברת הביטוח. אירע בביתך נזק צנרת או נזק אש? אתה מחליט אלו אנשי מקצוע מטעמך יבצעו את התיקונים. אתה במרכז, הבחירה החופשית בידך, "נתן יוכל" תמיד מאחוריך ולצידך.

תודעת שירות 

ב"נתן יוכל" קשובים ללקוחות ועושים את המקסימום למענם כדי לבסס ולהבטיח שיתוף פעולה אישי והדוק. הדרכה, הבנה, גמישות והתחשבות בזמן תביעה ובמהלך טיפולה – את הכל אנחנו עושים, כי שביעות רצונך חשובה לנו.

יחס אישי 

מאז ומתמיד מבינים ב"נתן יוכל" כי הקשר האישי עם הלקוח הוא משמעותי ביותר. פשוט, כי אכפת לנו מלקוחותינו. אנחנו מקשיבים ללקוחות ונותנים לכל אחד מהם את היחס האישי והמענה הטובים ביותר, בזמני תגובה קצרים ביותר.

מהירות 

יעילות, עיתוי ודייקנות, הם היעדים שמנחים את "נתן יוכל" במתן מענה לבקשותיך. אנחנו יותר זריזים, פיקחים וערניים, כי המפתח למצוינות בשרות אישי נעוץ בתשומת הלב שאנחנו מעניקים ללקוחותינו.

ידע ומקצועיות 

אין פשרות. ידע ומקצועיות הם מהמאפיינים הבולטים של "נתן יוכל". בזכות הידע והמקצועיות זוכים לקוחותינו בשיתוף פעולה הדוק, בייעוץ מתמשך ובבחירת הפתרונות ההולמים ביותר. הקשבה, רגישות, לימוד צרכיך הביטוחיים בהווה ועזרה בניהול סיכוניך בעתיד, הם לא חלק צדדי בפעילותנו – הם ליבת הפעילות.

יועצים מובחרים

"נתן יוכל" עומדת בקשר הדוק עם יועצים חיצוניים מובחרים כגון שמאים, עו"ד ורו"ח, בכדי לתת ללקוחותיה שרות אישי בדרגה אחת מעל כולם. קיימות סוכנויות ביטוח המורידות את העלויות שלהן משום שהשרות הבסיסי שהן מספקות הוא אחר. אנחנו, להבדיל, בהחלט שונים בגישתנו וחותרים כל הזמן למקצוענות ולמצוינות.

פגישה אישית 

ב"נתן יוכל" מקיימים קשר שוטף עם הלקוחות וזמינים עבורם בכל שעה ביממה. אבל לא רק. מעבר לשיחה טלפונית או התכתבות באמצעות המייל, אנחנו מייחסים חשיבות רבה לפגישות אישיות פנים מול פנים, בין אם לצורך שרות שוטף, ייעוץ, בדיקה, הכוונה ועזרה. פגישה אישית תעזור לך לבחור את פתרון הביטוח הטוב ביותר עבורך.

לקביעת פגישה ללא התחייבות

דברים שחשוב שתדע...