ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאי

חשמלאי מעשי, חשמלאי מוסמך, חשמלאי ראשי, חשמלאי טכנאי, חשמלאי הנדסאי, חשמלאי מהנדס רשאי לבצע עבודות חשמל ברמות שונות בהתאם לסוג הרישיון שברשותו.

תוך כדי עבודה טעויות קורות. כל חשמלאי חשוף לתביעה. תביעות מוגשות על ידי לקוחות, מזמיני עבודה, כנגד חשמלאים בטענות שונות לגרימת נזקים שונים, לרשלנות בעבודה, הפרת החובה המקצועית, מחדלים ועוד.

השאלה היא איך מתמודדים עם טעויות ומה ניתן לעשות כשקורית טעות.

כאשר מוגשת תביעה כספית כנגד חשמלאי, ההתמודדות עם התביעה אינה פשוטה וכרוכה בעלויות גבוהות, בין אם תשלום לעו"ד בגין ייצוג משפטי, בין אם פיצוי כספי אפשרי לתובע. הפיתרון הינו רכישת הגנה כל שכן שקט נפשי באמצעות פוליסה לביטוח אחריות מקצועית לחשמלאי. רק פוליסה לביטוח אחריות מקצועית לחשמלאי, רחבה בהיקפה נותנת מענה ראוי.

הפוליסה לביטוח אחריות מקצועית לחשמלאי גם מעניקה הגנה משפטית ומגדירה את התחייבות חברת הביטוח לשלם פיצוי כספי בעת תביעה וזאת עקב נזקים שונים שייגרמו לצד שלישי.

פוליסה בסיסית לבדה לביטוח אחריות מקצועית לחשמלאי כבר לא מספיקה וחייבת לכלול הרחבות ייעודיות, כאלו הבאות להרחיב את הכיסוי הביטוחי הבסיסי הקיים בפוליסה לביטוח אחריות מקצועית לחשמלאי ולהעניק לחשמלאי הגנה מקסימלית במקרה של תביעת נזיקין.

רצוי להרחיב את הפוליסה לביטוח אחריות מקצועית בהרחבות שלהלן כגון:

  1. הרחבה בגין קבלני משנה.
  2. הרחב הוצאות הגנה בהליכים פליליים
  3. הרחב הוצאות דיבה
  4. הרחב תקופת גילוי

הכיסוי על פי הרחב כלשהו מבין ההרחבים הנ"ל בתוקף אך ורק אם צוין ההרחב במפורש בדף הרשימה של הפוליסה לביטוח אחריות מקצועית שעל שם החשמלאי.

אל תהיה חשוף לתביעות מקצועיות רבות ומגוונות. לשקט הנפשי שלך, רכוש פוליסה לביטוח אחריות מקצועית המעניקה לך הגנה מפני תביעות.

צור עימנו קשר בכל עת.

נשמח למסור מידע נוסף ככל שידרש ולענות על כל שאלותיך.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות