ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

ביטוח חבותם האישית של חברי נציגות הבית המשותף / ועד הבית

כיסויי הביטוח בפוליסה לביטוח הבית המשותף, כוללים את ביטוח מבנה הרכוש המשותף או מבנה הדירות והרכוש המשותף, ביטוח חבות מעבידים וביטוח אחריות כלפי צד שלישי. ניתן לרכוש ביטוחים נוספים כגון ביטוח שבר מיכני או ביטוח כספי הבית המשותף.

במסגרת ביטוח אחריות כלפי צד שלישי, חשוב להרחיב את הכיסוי הביטוחי במגוון הרחבות חיוניות, בין היתר בהרחבה ל ביטוח חבותם האישית של חברי נציגות הבית המשותף / ועד הבית.

כל חבר נציגות נושא באחריות אישית למעשיו ולהתנהלותו, משכך חבר הנציגות חשוף לתביעה מצד שלישי.

ההרחבה לביטוח חבותם האישית של חברי נציגות הבית המשותף / ועד הבית  מכסה את חבותם האישית של חברי נציגות הבית המשותף / ועד הבית, שנבחרו כחוק, בגין מקרה ביטוח, אירוע תאונתי שגרם לנזק או אובדן לרכוש צד שלישי, מוות, מחלה, פגיעה או ליקוי גופני, נפשי או שכלי לצד שלישי, עד לגבול אחריות של 2,000,000 ₪ לנציג אחד ולכל חברי נציגות הבית המשות/  הועד, למקרה ביטוח ולתקופת הביטוח .

כן מכסה  ההרחבה את חבותם האישית של חברי נציגות הבית המשותף/ ועד הבית, שנבחרו כחוק, בין אם הינם מכהנים בתקופת הביטוח ובין אם קודם לכן, בגין תביעות המוגשות נגדם בתקופת הביטוח על ידי צד שלישי, לרבות דיירי הבית ושעילתן נזק כספי שנגרם מחמת מעשה או מחדל במהלך עיסוקם כנציגות הבית המשותף / ועד הבית ועקב עיסוק זה, שאירעו בתקופת הביטוח או בשלוש השנים שקדמו לה ואשר לא היו מודעים להן טרם תחילת תקופת הביטוח. גבול אחריות המבטח להרחב זה הינו עד לסך 1,000,000 ₪  לנציג אחד ולכל חברי נציגות הבית המשותף הועד, למקרה ביטוח ולתקופת הביטוח .

הכל בהתאם לתנאי הפוליסה של החברה המבטחת וסייגיה.

נשמח לענות על כל שאלה ולמסור מידע ככל שידרש.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות