ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

פוליסה לביטוח בית עסק בהתאמה לאופי ופעילות עסקך

הנך מתלבט היכן לבטח את עסקך ? הנך מחפש שקט וביטחון ? הנך מבקש לקבל הצעת מחיר מקיפה?

בהיותך בעל עסק, אחד  ממרכיבי היסוד הנחוצים ליציבות ולשקט, הוא בראש ובראשונה דאגה לביטוח העסק שיהיה רחב בהיקפו ויעניק לך את מלוא ההגנה והפתרונות מפני נזקים בלתי צפויים. נזקים מתרחשים כל העת. אין ספק כי הנך חייב להיות ערוך ומוגן.

סוכנות הביטוח "נתן יוכל" פועלת בענף הביטוח למעלה מ 70 שנה, מאז שנת 1950 ולה ידע, מומחיות וניסיון רב בביטוח לעסקים. זה הזמן לפנות אלינו, על מנת שתקבל פתרונות מקיפים, המותאמים בדיוק לסוג העסק, לפעילות בית העסק, לצרכים שלך והכל במחיר הוגן ותחרותי.

ביטוח בית העסק הינו ביטוח הכולל בתוכו כיסויי ביטוח רבים. הרחבות רבות ומגוונות, אולם ביטוח בית עסק כולל בתוכו גם סייגים, בגינם חברת הביטוח לא אחראית בעת נזק. אנו נדע להתאים לך את הפוליסה המיטבית, כזו שתהיה בעלת כיסויים נכונים, גם תהיינה הרחבות המותאמות לפעילותך העסקית, נבטל חריגים, נמליץ, ננהל מו"מ למול חברות הביטוח, הכל בשיתוף פעולה אישי איתך, כך שבתום התהליך תקבל פוליסה מותאמת בדיוק לפעילותך העסקית, נכונה וראויה ובמחיר אטרקטיבי.

להלן מספר כיסויים לדוגמא הנכללים בעת רכישת ביטוח לעסק:

  • ביטח מבנה בית העסק על מנת שתינתן הגנה לתרחישים כגון: נזקי אש, פריצה, התפוצצות נזקי טבע ועוד.
  • ביטוח תכולת בית העסק בגין תכולה, ריהוט, ציוד, מכונות, מלאי עסקי.
  • ביטוח אחריות כלפי צד שלישי בשל מקרה ביטוח לגוף ואו לרכוש צד שלישי.
  • ביטוח חבות מעבידים בשל חבות המעסיק כלפי עובדיו בשל באם נזק גוף שיגרם לעובד.
  • ביטוח אחריות מקצועית ביטוח שכזה הינו בעל ערך וחשיבות גבוהים. ביטוח אשר ידאג לכסות את בעל העסק מפני תביעות עתידיות בשל הפרת חובה מקצועית שנעשתה בתום לב.
  • ביטוח סייבר המותאם לכל בית עסק המבקש להגן על עצמו מפני נזק העשוי להיגרם כתוצאה מאירוע סייבר. מתקפות הסייבר על מערך המחשוב והמידע של בית העסק גורמות לפגיעה במסד הנתונים, גורמות להשבתת המערכות, להפסקה בפעילות העסקית, לחשיפת המידע ואף לפגיעה בצדדים שלישיים.

ב "נתן יוכל ביטוח פנסיה ופיננסים" יודעים להתאים את הפוליסה הרחבה ביותר לביטוח בית עסק בין אם מדובר בביטוח לחברות הייטק, למפעלי תעשייה, לחברות ממגוון ענפים, הכל בהתאם לצרכיך, עם דגש על מחיר אטרקטיבי  וזאת במקביל למתן שירות ויעוץ אישי, איכותי, מהיר ומקצועי החל ממועד יצירת הקשר עם משרדנו, לאורך כל תקופת הביטוח ובפרט בזמן תביעה.

נשמח למסור מידע נוסף ככל וידרש ולענות על כל שאלותיך.

נשמח להיפגש עימך באופן אישי בכדי לתת מענה ברור ואפקטיבי לצרכיך.

צור עימנו קשר בכל אחת מדרכי ההתקשרות המופיעות מטה

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות