ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת
קו קי קנ קס קצ קר

קרן פנסיה מקיפה

קרן פנסיה "מקיפה" או "חדשה מקיפה" היא תכנית אשר ניתן להצטרף אליה החל מתאריך 01/01/1995 וכוללת בתוכה מרכיב לחיסכון לגיל פרישה ומרכיב ביטוחי, המעניק כיסוי במקרה של אובדן כושר עבודה ופטירה.

קרן מסוג זה רשאית להשקיע עד 30% מנכסיה באג"ח מיועדות של מדינת ישראל,כאשר היתרה מושקעת בשוק ההון. דמי הניהול המירביים בקרן פנסיה הם הנמוכים ביותר מבין סוגי המוצרים הפנסיוניים הקיימים.המאפיין המרכזי של קרן פנסיה הוא המבנה השיתופי שלה. כל העמיתים בקרן פנסיה משלמים לקופה משותפת אשר מבטיחה את זכויותיהם באמצעות תקנון. החשבון האישי של העובד בקרן הפנסיה נועד בעיקר כדי להגדיר את זכויותיו היחסיות של החוסך בקרן מכלל הנכסים של הקרן ולאו דווקא את סכומי הכסף העומדים לרשותו. השיתוף בקרן הפנסיה יוצר יחסי תלות בין המשקיעים השונים בקרן ולכן הם גם מכונים על ידי הקרן כ"עמיתים" או "חברים".

Related מונחים

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר

מילון מונחים

לקביעת פגישה ללא התחייבות