ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

מיגון עסקך – אש ופריצה

לאחרונה טיפל משרדנו בנזק פריצה גדול באופן משמעותי שהתרחש אצל מבוטחנו. ממחסני ומשרדי בית העסק נגנב מלאי וציוד רב ונגרמו נזקים כבדים למבנה,  למערכות תקשורת ולמערכת האזעקה. חברת הביטוח, פיצתה את המבוטח   בתגמולי הביטוח במלואם.

בעקבות נזק הפריצה הנ"ל ובכלל, בעקבות נזקי פריצה רבים אחרים שראינו וטיפלנו, הנזקים הישירים שנגרמים לבית עסק הם חמורים ולא אחת מוצא עצמו המבוטח מול עוד ועוד הוצאות. לא רק זאת, הנזקים העקיפים, מכבידים אף הם על חזרתו של העסק לפעילות שוטפת. ושלא לדבר על עוגמת הנפש.

באופן כללי, היקף הנזקים בענפים לסוגיהם השונים, נמצא כל העת במגמת עלייה.

לפיכך, אנו חוזרים ומבקשים כי כל אמצעי המיגון הקיימים כנגד פריצה וכנגד סיכוני אש יתוחזקו על ידי חברות שעיסוקן בכך וימצאו במצב תקין כל העת !

בית עסק המחובר למוקד שמירה יוודא כי קיים סעיף בחוזה ההתקשרות למול חברת השמירה כי בכל מקרה של אזעקה משני אזורי גילוי או יותר, או קבלת קריאת אזעקה ללא רגיעה יקבל הודעה על כך מהמוקד. במקרה שכזה, חלה חובת הגעה לבית העסק לבדיקה פנימית בליווי הסייר.

שים לב – בעת נזקים, תנאי לתשלום תביעות מצד חברות הביטוח הינו בקיום מלוא ההנחיות המפורטות בפוליסה, בבצוע תחזוקה שוטפת/הפעלה של כל אמצעי המיגון בין היתר כנגד סיכוני אש ופריצה.

עשייה נכונה היום להגנה על בית העסק, תימנע בעת נזק חס וחלילה הפסדים כספיים אדירים.

בכל מקרה הכל בכפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה.

הננו עומדים לרשותך באופן אישי בפרטים והבהרות ככל שידרשו.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות

דברים שחשוב שתדע...