ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

ביטוח אחריות כלפי צד שלישי – הרחבה ללא תוספת תשלום

הפוליסה לביטוח אחריות כלפי צד שלישי, מורחבת לשפות את המבוטח בגין הוצאות להגנה משפטית בהליכים פליליים באופן ובהיקף כדלקמן:
המבטח, על חשבונו, יעמיד לרשות המבוטח ו/או לרשות מי מעובדיו עורך דין לשם מתן הגנה משפטית בהליכים פליליים, שיוגשו נגד מי מהם, בעקבות מקרה ביטוח מכוסה שאירע בתקופת הביטוח שלפוליסה זו.
כמו כן, המבטח, על חשבונו, יעמיד לרשות המבוטח ו/או לרשות מי מעובדיו עורך דין לשםהגשת ערעור ויצוגם בו עד לערכאה הסופית האפשרית, על הכרעת דין ו/או גזר דין שיוטלעליהם בהליכים פליליים וישא גם בהוצאות הערעור.

תנאי מוקדם להעמדת עורך דין, להגשת ערעור כאמור, יהיה קבלת חוות דעת מאת עורך הדין אשרהופיע בערכאה עליה מבוקש הערעור, כי יש בסיס ענייני וסיכוי טוב להצלחת הערעור.

היה והמבוטח אינו מעוניין בשירותיו של עורך הדין שהעמיד לרשותו המבטח, רשאי המבוטח לפנות לעורך דין על פי בחירתו. במקרה כזה, ישפה המבטח את המבוטח בשכר הטרחה ובהוצאות ההגנהששולמו על ידי המבוטח, כל הנ"ל בכפוף לגבול אחריות המבטח. המבטח ישלם את שכר הטרחה והוצאות ההגנה ו/או הוצאות הערעור בתום ההליכים הפליליים או הערעור, הכל לפי העניין.

הגדרות לעניין הרחבה זו:

הליכים פליליים:
הליכים בהם נפתחה חקירה פלילית, לרבות חקירת סיבת מוות ו/או מוגש כתב אישום על ידי מדינתישראל או מטעמה, נגד המבוטח או מי מעובדיו בעקבות מקרה ביטוח המבוטח לפי פוליסה זו.

הוצאות הגנה (כולל ערעור):
שכר טרחה, אגרות, דמי ביול מסמכים, העתקת פרוטוקולים, שכר עדים ושכר מומחים כפי שיקבע עלידי בית המשפט או בהתאם לקבוע בסדרי הדין הפלילי הנדרשים בעבור הגנה בהליכים פליליים כוללערעור על פסק דין, אך לא כל קנס, פיצוי או תשלום עונשי המוטלים בגזר הדין.

שכר טרחה:
שכר טרחת עורך דין לניהול הליכים משפטיים הקבוע בכללי לשכת עורכי הדין (התעריף המינימלי) התש"ס 2000.

סייגים לעניין הרחבה זו:
המבטח לא יהיה חייב להעמיד עורך דין להגנה משפטית או לשאת בתשלום כלשהו באם:

  1. ההליך או החקירה ו/או הגשת כתב האישום הינם בגין אירוע המוחרג מפורשות בפוליסה.
  2. ההליך או החקירה ו/או הגשת כתב האישום הינם בגין אירוע בו פעל (בין במעשה בין במחדל) המבוטח או מי מעובדיו מתוך כוונה לגרום למקרה הביטוח.
  3. ההליך או החקירה ו/או  הגשת כתב האישום הינם כלפי קבלנים ו/או  קבלני משנה של המבוטח ו/אומי מעובדיהם.

גבולות אחריות המבטח על פי הרחבה זו לא יעלו על 200,000 ₪ למקרה ו 400,000 ₪ לסה"כ המקרים בתקופת הביטוח.

מובהר בזאת כי רק אם ההרחבה המצויינת לעיל קיימת בתנאי הפוליסה של החברה המבטחת ואו מצויינת במפורש בדף הרשימה של הפוליסה, הרי ההרחבה הנ"ל תקפה וכפופה לכל תנאי הפוליסה של החברה המבטחת וסייגיה.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות

דברים שחשוב שתדע...