ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

ביטוח נזקי טבע – שטפונות סערה סופה שלג וברד

בעקבות הסערה הפוקדת את כל אזורי הארץ וטיפולנו בנזקים, להלן מס' נקודות לידיעה :

ביטוח עסק 
ביטוח כנגד נזקי טבע בפוליסה לביטוח בית עסק, אינו ניתן באופן אוטומטי, אלא תמורת תשלום נוסף.
בפוליסה לביטוח בית העסק, לא קיים נוסח סטנדרטי ואחיד ולכן כל חב' ביטוח מנסחת את ההרחבה בהתאם לחוזה שלה עם מבטחי משנה בחו"ל.

להלן הנוסח הנפוץ:
סערה וסופה –
נזק על ידי רוח שמהירותה עולה על 34 קשר. הרחבה זו תכלול אף נזק על ידי מי גשם ואו חול אשר בה בעקבות נזק למבנה עקב הסיכון הנ"ל.

שלג ואו ברד –
נזק על ידי ברד בעת ירידתו (לתכולה – רק אם אירע לאחר נזק למבנה) ואו נזק שנגרם על ידי עומס יתר מחמת הצטברות שלג או ברד, למעט דליפה מבעד לקירות או לתקרות.

שיטפון –
נזק על ידי עליה על גדותיהם או על גובהם הרגיל של ים, אגם, נחל, ואדי, באר, או מקוה מים אחר.
הצטברות או זרימה על פני הקרקע, או מתחת לה, של מי גשמים או שלגים מחוץ לדרכי זרימתם הרגילות.

השתתפות עצמית
בקרות אובדן או נזק שנגרם על ידי סערה וסופה ואו שלג ואו ברד ואו שיטפון תחול השתתפות עצמית בשיעור 5% מן הנזק, אך לא פחות מסך 2,500 דולר ולא יותר מ 25,000 דולר לאתר. (לעסקים שסה"כ סכום הביטוח לרכוש ולנזק תוצאתי לא יעלה על 3 מליון דולר).

תנאי לכיסוי הביטוחי –
תנאי מוקדם לכיסוי נזקים הנובעים ממים הוא כי המלאי לא יונח ישירות על הרצפה אלא יהא מוגבה לפחות 10 ס"מ מעל הרצפה ויונח במרחק סביר מהקירות החיצוניים של המבנה.

ביטוח אובדן רווחים / ביטוח הפסד תוצאתי –
ביטוח אובדן רווחים, מעניק כיסוי ביטוחי להפסדים שנגרמו לבית העסק, או לרווחים שנמנעו, עקב צמצום המחזור וגם או עקב הגדלת הוצאות התפעול שנגרמו בעטיים של נזקי טבע.
(הכיסוי הביטוחי בתוקף, אך ורק במידה ונרכש ביטוח לנזקי טבע).
כלומר זהו ביטוח נזק תוצאתי בעטיו של נזק פיזי.

מדובר בביטוח חיוני, אשר בלעדיו לא יוכל העסק להבטיח את החזרה המהירה לפעילות לאחר הנזק הישיר שנגרם לרכושו.

ביטוח דירה 

הפוליסה לביטוח דירה הינה פוליסה תקנית הכוללת את המבנה של הדירה או הבית, מרפסות, צנרת ומתקני אינסטלציה, דלתות, שערים, גדרות ודרכים מרוצפות השייכים לדירה וכל החלקים הקבועים של הדירה או שמחוברים אליה חיבור של קבע.

הפוליסה מורחבת לכסות-
סערה, לרבות גשם, שלג וברד, שבאו בשעת סערה (אולם למעט דליפת מי גשם מבעד לקירות או לתיקרה או ספיגתם בהם ולמעט נזק הנגרם לגדרות ושערים).
שיטפון או הצפה, ממקור מים חיצוני.

אובדן שכר דירה-
במידה ונגרם אובדן או נזק לדירה ומבוצעות בדירה פעולות לתיקונה, שיפוצה, כינונה ובנייתה מחדש, וכל עוד הדירה אינה מתאימה למגורים, תשלם חב' הביטוח פיצוי עבור שכר דירה מקובל, עבור דירה דומה לדירה המבוטחת

בפוליסת הביטוח ולתקופה של 6 חודשים או בסכום המירבי שלא יעלה על 10% מסכום ביטוח הדירה – הנמוך מביניהם.

ביטוח רכב 

הפוליסה לביטוח כלי רכב פרטי ומסחרי עד 3.5 טון כוללת בין היתר כיסוי לאובדן או נזק שנגרם לרכב כתוצאה משיטפון, סערה, שלג, ברד.

הערה –
האמור מעלה אודות ביטוח עסק, ביטוח דירה, ביטוח רכב, מהווה הסבר תמציתי.
בכל מקרה הכל בכפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה של החברה המבטחת.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת באופן אישי בפרטים ומידע נוסף ככל שיידרש.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות