ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

ביטוח עסק – פעולות לצמצום ומניעת נזקים כתוצאה מגשם סערה וסופה

מבוטח/ת יקר/ה,

לאור ניסיון עבר, ניתן לצמצם ואף למנוע, באמצעים פשוטים, את רוב הנזקים המתרחשים בבית העסק, כתוצאה מהסערות והגשמים בימי החורף.

לפיכך אנו מבקשים לנקוט בפעולות הבאות:

סחורה ומלאי: 
כל המלאי בקומת הקרקע ובמרתפים יונח על משטחי עץ או מדפים בגובה
15 ס"מ לפחות ויורחק מהקירות ב – 10 ס"מ לפחות.

גגות פתוחים ומרוצפים:  
יש לטאטא את ריצפת הגג המרוצף ולאסוף עלים ופסולת שהצטברו במקום.
יש לוודא שפתח הניקוז בגג פתוח ונקי.

מרזבים:
יש לאסוף עלים, לכלוך וכד' מתוך המרזבים ומפתחי המרזבים.

מתקנים על הגג:
יש לוודא עיגון אנטנות צלחת,שלטים, דוודים וקולטים, על ידי הידוק ברגים ומתיחת כבלים רופפים.יש לפרק ולהסיר מהגג אנטנות T.V  שאינן בשימוש.

מתקנים סולארים ליצור חשמל על הגג:
יש לבצע בדיקת תקינות ויזואלית למסגרת הגג ולבסיס המתקן.
יש לוודא כי אפשרות הטיפוס לגג תקינה ללא סכנת החלקה או מעידה.
יש לזמן חשמלאי מוסמך לבדיקת תקינות מערכת החשמל.

פתחי ניקוז שבשליטת הרשות המקומית: 
יש לדווח בעוד מועד למוקד הרשות המקומית, על פסולת או גורם אחר העשוי לסתום את פתח הניקוז שברחוב.

מכשירי חשמל:
בליל סופות וברקים, יש לנתק משקע החשמל את כל מכשירי החשמל הפועלים במתח נמוך כגון מכשירי T.V  מערכות שמע וכד'.

ארקה:
יש לוודא שכבל הארקה במבנה תקין ומחובר למקומו. אנו ממליצים על התקנת כולאי ברקים בכל בניין.

נוף העצים:
יש לגזום ענפי עצים המצויים בסמוך לגגות העשויים רעפים או פח "איסכורית" או גגות אסבסט.
יש לדווח למוקד חברת החשמל "מוקד 103" על נוף עצים הסמוך לקוי חשמל. ברצוננו להוסיף, חוקי העזר העירוניים מחייבים דיווח לרשות המקומית בכל מקרה של צורך בגיזום עצים.

שלגים וברד:
השלג והברד נערמים ואינם ניגרים מגגות האסבסט, גגות פח או "איסכורית" ובסופו של דבר גורמים לקריסת הגג. לכן, יש למנות עובד אחד אחראי על מנת שישטוף, בעזרת צינור מים את השלג או הברד מהגג.

הננו עומדים לרשותך לכל מידע נוסף, שאלה או בקשת הבהרה בעניין הנדון.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות