ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

ביטוח אחריות מקצועית הפסקת הפעילות – פוליסת run off

הפוליסה לביטוח אחריות מקצועית על בסיס "הגשת תביעה", הינה חוזה בין חברת הביטוח למבוטח, לפיו מתחייבת חברת הביטוח לשפות את המבוטח בגין חבותו כלפי צד שלישי בשל מקרה הביטוח זאת באם התביעה כנגדו הוגשה לראשונה ונמסרה למבטח בתוך תקופת הביטוח וכן באם מקרה הביטוח אירע בתוך תקופת הביטוח או אם מצויין בדף הרשימה של הפוליסה תאריךרטרואקטיבי, בכל תקופה הקודמת לתקופת הביטוח, אך לא לפני התאריך הרטרואקטיבי.

מקרה הביטוח מוגדר כהפרת חובה מקצועית שנעשתה בתום לב, אשר מקורה ברשלנות, מחדל, טעות או השמטה של המבוטח, במסגרת מקצועו או משלח ידו המפורטים בדף הרשימה של הפוליסה ואשר עבורם ניתן הביטוח.

ביטוחי האחריות מקצועית הניתנים לבעלי מקצועות חופשיים הם רבים ומגוונים. מבין רשימת בעלי המקצועות החופשיים ניתן למצוא רופאים, רואי חשבון, יועצי מס, מנהלי חשבונות, שמאי מקרקעין, מהנדסים, מעצבים, אדריכלים, יועצים מתחומים שונים כיועצים עסקיים ויועצים אישיים, מאמנים, מדריכים ועוד.

ומה בעת הפסקת הפעילות מכל סיבה שהיא?
חשוב לדעת כי כל בעל מקצוע חופשי המבוטח בפוליסה לביטוח אחריות מקצועית ואשר מפסיק את פעילותו המקצועית, עדיין יהיה חשוף לתביעה בעתיד אשר עשויה להיות מוגשת כנגדו בשל מקרה שקרה בתקופה בה היתה לו פעילות מקצועית.

לפיכך, קיימת נחיצות לכל בעל מקצוע חופשי לרכוש כיסוי ביטוחי מיוחד להפסקת הפעילות (run off), כיסוי ביטוחי הנותן פתרון ביטוחי לתביעות בשל מקרים שקרו בעבר, לפני הפסקת הפעילות המקצועית.
העלות לכיסוי זה הינה עלות אשר הולכת ופוחתת משנה לשנה בשנים שלאחר הפסקת הפעילות.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות