ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

ביטוח דירה – ביטוח לעובדי משק בית

עובדי משק בית בתחומים שונים כעוזרות בית, מטפלות בילדים, מטפלות בקשישים, עשויים להגיש תביעה כנגד המעסיק במידה וייגרם להם נזק גופני או מוות כתוצאה מתאונה וכן מחלה שקורים תוך כדי ועקב עבודתם. כל זאת מעבר לתשלום שישלם המוסד לביטוח לאומי.
מהות התביעה הינה פיצוי נזיקין והעובד הנפגע זכאי לתבוע ולקבל פיצוי, בגין נזקים מיוחדים כגון: הפסד השתכרות, עזרה מכל סוג שהוא בשכר או בשווה שכר, הוצאות רפואיות מכל סוג, הוצאות נסיעה וכן בנוסף בגין נזקים כלליים כגון כאב וסבל, אובדן השתכרות עתידי, הוצאות רפואיות לעתיד, הוצאות נסיעה לעתיד, עזרה בעתיד מכל סוג ומין כולל עזרת בעלי מקצוע, סיעוד וכיוצ"ב.

במסגרת הפוליסה לביטוח דירה קיים ביטוח חבות מעבידים כלפי עובדי משק הבית. באופן שכזה במידה ועובד יגיש תביעה כנגד המעסיק עקב פציעתו או עקב מחלה או מוות, תעניק הפוליסה לביטוח דירה למעסיק גם הוצאות להגנה משפטית עקב תביעה לפיצויים וגם תשלם פיצויים לעובד שנפגע.
לפי פקודת הנזיקין, (נוסח חדש) תשכ"ח – 1968 המעסיק הוא זה האחראי לכל פגיעת גוף שעשויה להיגרם לעובד משק הבית במהלך עבודתו ועקב כך מחוייב לפצותו בהתאם.

על פי החוק במדינת ישראל, מעסיק, חייב בתשלום דמי ביטוח לאומי בגין העובד המועסק על ידו.
זכור להקפיד לדווח ולשלם במועד את דמי הביטוח הלאומי בהתאם לנדרש בחוק.

חשוב לזכור כי ביטוח חבות מעבידים במסגרת הפוליסה לביטוח דירה מעניק הגנה למעסיק ומכסה את תשלומי הפיצויים לעובד ואינו מהווה תחליף לביטוח לאומי.

בכל מקרה הכל בכפוף לתנאי הפוליסה לביטוח דירה וסייגיה.
הננו עומדים לרשותך בכל שאלה או בקשת הבהרה בעניין הנדון.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות