ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

ביטוח אחריות מקצועית- תקופת גילוי- הרחבה ללא תוספת תשלום

בכל מקרה של ביטול הפוליסה על ידי חברת הביטוח, למעט במקרה של מירמה בתביעה לקבלת תגמולי ביטוח, ולמעט עקב אי תשלום פרמיה, או בכל מקרה של סירובה של חברת הביטוח להיענות לבקשת המבוטח לחידושה של הפוליסה, אזי מבלי להגדיל את גבולות אחריות המבטח בפוליסה לביטוח אחריות מקצועית, יורחב הכיסוי הביטוחי לשפות את המבוטח בגין דרישה או תובענה אשרתוגשנה לראשונה נגדו, במשך תקופת גילוי של 6 חודשים לאחר מועד ביטול הביטוח או תום תקופתה ביטוח (בהתאם למקרה), עקב היפר חובה מקצועית כאמור במקרה הביטוח שנעשה במועד כלשהולאחר התאריך הרטרואקטיבי לפני מועד הביטול או תום תקופת הביטוח כאמור; בתנאי מפורש וקודם לאחריות המבטח על פי הרחבה זו, כי לא נערך כל ביטוח אחר המכסה את חבות המבוטח כאמור.

מובהר בזאת כי רק אם ההרחבה המצויינת לעיל קיימת בתנאי הפוליסה של החברה המבטחת ואו מצויינת במפורש בדף הרשימה של הפוליסה, הרי ההרחבה הנ"ל תקפה וכפופה לכל תנאי הפוליסה של החברה המבטחת וסייגיה.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות