ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

מניעת שריפות בעסקך

כבעלים של בית עסק,  מפעל או בית מלאכה, חנות או משרד, מבנה מסחרי או תעשייתי, קרוב לודאי כי הנך מעונין למזער נזקים מכל סוג שהוא בעסקך. שריפה, בפרט כזו שיוצאת מכלל שליטה, עשויה לגרום לנזק גדול למבנה, למכונות, לציוד ולמלאי חומרי גלם, לסחורה מוגמרת, כל שכן לאובדן הכנסות עקב השבתת הפעילות העסקית.

להלן יפורטו אמצעי מיגון חיוניים כנגד סיכון אש, אשר יעזרו לך לשמור על העסק שלך:

מתזי מים (ספרינקלרים)

מערכת מתזי מים אוטומטית (ספרינקלרים), היא אחת השיטות היעילות לשליטה או דיכוי שריפה. מערכת ספרינקלרים מספקת הגנה 24 שעות ביממה מפני שריפה ותוכל לעצור את השריפה כבר בתחילתה, לפני שתתפשט לשאר חלקי בית העסק.

המערכת תפעל ותשחרר זרם מים באיזור השריפה וכך תדכא מיידית את השריפה עד שיגיעו מכבי האש. מערכת מתזי המים בנויה מרשת של צינורות בקירות ובתקרות, מלאים במים לכיבוי השריפה באופן מיידי ואשר להם ראשי ספרינקלר המספקים הגנה לכל שטחי בית העסק. חשוב ביותר כי המערכת תיבדק באופן מקצועי על ידי חברה שעיסוקה בכך ועל בסיס קבוע.

מטפי כיבוי אש

חשוב מאד כי בבית העסק שלך יהיו מטפי כיבוי אש בכמות הנכונה בסוג ובגודל המתאים. יעילות השימוש במטפי כיבוי אש מותנית ביכולת האדם המפעיל לפגוע במוקד הלהבה. מטפים מסווגים לפי סוג השריפות שהם מכבים. סוגי מטפים: מטפי גז, מטפי אבקה יבשה, מטפי אבקה למתכות, מטפי קצף. למטפי כיבוי אש קיים תאריך תפוגה ולכן הם עלולים להפוך ללא יעילים ולפיכך נדרשת בדיקה תקופתית על ידי גורם מוסמך שעיסוקו בכך.

חשוב לזכור כי הפעלת המטף במבנה סגור מחייבת הגנת נשימה הן מפני העשן והן מפני האבקה, במטפים מסוג אבקה.

גלאי אש/עשן 

גלאי עשן, עובדים על חיישן הקולט עשן העולה מהאש ואלו מפעילים אזעקה.

גלאי עשן מותקנים בתקרת בית העסק בכמות מומלצת על ידי אנשי מקצוע העוסקים בתחום. לכלוך, שינויי טמפרטורה קיצוניים, חבלה, עשויים לגרום לאי תפקודו של הגלאי. חשוב לזכור, כי יש לבצע תחזוקה שוטפת של הגלאים, לרבות בדיקת תקינות רכזת מערכת האש והחייגן ההתקשרות למנויים, על בסיס קבוע, על ידי חברה שעיסוקה בכך.

איחסון ושימוש בחומרים ובנוזלים דליקים

בבתי עסק רבים נעשה שימוש בנוזלים דליקים ובעירים כמו צבעים, מדללים, חומרי ניקוי, דבקים ועוד. חומרים דליקים פולטים אדים אשר נעים במשב האוויר הטבעי. אדים אלו עלולים לגרום לפיצוץ כאשר הם נדלקים על ידי גץ או ניצוץ. לכן יש לאחסן חומרים אלו במיכלים המקוריים, על גבי משטחים מתאימים ותקינים, במאצרות או במיכלי איחסון מיוחדים. מיכלים ניידים יאוחסנו כך שתובטח גישה נוחה של כלי השינוע לכל אחד מהם. בנוסף, יש לאוורר את האזור באופן מירבי בכדי להפחית את הסיכוי לשריפה.

בכל מקרה, חשוב וצריך לקבל ייעוץ ושירות מקצועי, המותאמים לכל בית עסק, על ידי מומחים ויועצים בעלי ניסיון בנושאי כיבוי אש, כל שכן יש לפעול על פי הוראות הגורמים המוסמכים במדינת ישראל.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות