ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

חשיבותו של ביטוח נסיעות לחו"ל

ארבע חברות ביטוח חילצו 100 מטיילים

ב 15 באוקטובר 2014 אירעה אחת מסופות השלגים הקשות לעונת הסתיו ברכס האנאפורנה שבהרי ההימלאיה בנפאל. כתוצאה מהסופה אירעה מפולת שלגים שגרמה למותם של כ 40 מטיילים באחד ממסלולי הטיול הפופולריים ביותר שנקרא "סובב אנאפורנה". מפולת השלגים אירעה במעבר ההרים (ה"פס") ת'ורונג לה שנמצא כ 160 קילומטרים מצפון-מערב לבירה קטמנדו. בין ההרוגים גם ארבעה ישראלים: אגם לוריא, בן 23 מקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל, נדב שהם, בן 30 מהיישוב מצפה הושעיה שבגליל התחתון, תמר אריאל, בת 25 מהמושב משואות יצחק שליד אשקלון, שהיתה נווטת הקרב הדתייה הראשונה בצה"ל ומיכל צ'רקסקי בת 36 מגבעתיים. הקורבנות הישראלים מצטרפים לעוד כ-40 הרוגים זרים ונפאלים, ול-175 פצועים באחד מאסונות ההרים החמורים ביותר שידעה נפאל.

חברות הביטוח הראל, כלל, הפניקס ומגדל חילצו כ – 100 מטיילים שנתקעו בסופת השלג בנפאל. סייעו גם למטיילים שאינם מבוטחי החברות. הוצאות החילוץ – מאות אלפי שקלים.

החברות שכרו מטוסים ומסוקים וההוצאה הכוללת מוערכת במאות אלפי שקלים.

רוב המטיילים דאגו לרכוש לפני הנסיעה, ביטוח נסיעות מורחב, המכסה גם אירועים מעין אלו.

האירוע החמור  בנפאל ממחיש שוב את הצורך לרכוש פוליסת נסיעות מורחבת ייעודית לנסיעות לאתרים רחוקים ומסוכנים. אי אפשר לסמוך על הביטוחים הסטנדרטיים של חברות כרטיסי האשראי. הפוליסה לנפאל ולמדינות דומות מורכבת ויקרה, כדי שתתאים לכל מקרה אפשרי. המבוטחים נעזרים בייעוץ מקצועי של סוכן ביטוח המנוסה בפוליסות כאלו.

עם זאת, החברות הישראליות לא הבדילו בין מבוטחים ללא מבוטחים וחילצו את כולם. כל חברת ביטוח עשתה כמיטב יכולתה והפעילה במהירות צוותים מנוסים בין אם צוותי חילוץ בין אם צוות רפואי.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות