ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

חשיבות ביטוחי הסייבר כחלק בלתי נפרד ממערך ביטוחי בית העסק

אירועי סייבר בהיקפים שונים ובסיכונים שונים מתרחשים כל העת בעולם ובישראל. מדובר בהשתלטות על מחשבים ועל רשתות מחשב בבתי עסק, משרדים, חברות, ארגונים, בנקים ומוסדות ציבור באמצעות תוכנה זדונית / מזיקה.

מהי תוכנה זדונית?

תוכנה זדונית היא כל תוכנה שתוכננה במיוחד כדי לגרום נזק למחשב, לתוכנה שהיא מפעילה, או למשתמשים שלה. התוכנה הזדונית יכולה לכלול התקנה של תוכנה ללא הסכמת המשתמש, הרס או מחיקת מסדי נתונים, חדירה לא מורשית של וירוס / סוס טרויאני והתקנה של תוכנות מזיקות המשפיעות על השימוש במחשב של המשתמש בו או שלילת שימוש במערכות המחשב או גילוי מידע פרטי של צדדים שלישיים. התוכנה הזדונית מבצעת הצפנה של קבצים המאוחסנים במחשב או ברשת וגורמת למניעת גישה של בעל הקבצים למידע הקיים במחשב או ברשת המחשבים בבית העסק. לאחר הצפנת המידע בבית העסק, נשלחת דרישת כופר על מנת לשחרר את המידע.

בתי עסק, משרדים וחברות, מנהלים את עסקיהם יום יום שעה שעה באמצעות תוכנות רבות ומגוונות ולמעשה חשופים לאירועי סייבר בלתי צפויים. כיום, אין כל ספק כי ביטוח סייבר הינו ביטוח חיוני והכרחי לכל ארגון, חברה, משרד ובית עסק כחלק בלתי נפרד ממערך ביטוחי בית העסק, כשם שבית העסק עורך ביטוח כנגד סיכוני אש או פריצה.

ביטוחי הסייבר מעניקים פתרונות מקיפים להתמודדות עם אירועי הסייבר ומאפשרים לבית העסק לחזור במהירות לפעילות סדירה לאחר התקפת סייבר.

להלן עיקרי הכיסוי הביטוחי:

הפוליסה לביטוח סייבר מקנה כיסוי לשני סוגי סיכוני סייבר מרכזיים:

נזק למבוטח עצמו. (צד א'): כיסוי לנזקים בבית העסק עצמו, לרבות אובדן הכנסות, עקב אירוע סייבר שפגע במערכות המחשוב, בין היתר עקב החדרת וירוס, חשיפת מידע, דרישה לתשלום, דרישת כופר.

ביטוח חבות סייבר כלפי צד ג': כיסוי בגין תביעות של צד שלישי כנגד המבוטח בין היתר עקב חשיפת מידע, הפרת פרטיות, החדרת וירוס, הפרת זכויות יוצרים או הוצאת דיבה כלפי צד ג  עקב אובדן נזק לנתונים של האחרים השמורים אצל המבוטח.

ניתן לרכוש סכום פיצוי מירבי מראש אותו ישלם המבטח. (גבול אחריות).

ביטוח סייבר ניתן לרכישה כהרחבה לפוליסה לביטוח בית עסק, משרד, מרפאה, או  כפוליסה עצמאית, הכל בהתאם לתחום הפעילות והיקף הפעילות העסקית של בית העסק / המשרד.

כל בית עסק חייב להיות מודע לאירועי הסייבר העלולים להתרחש במערכות הממוחשבות של בית העסק ולגרום לו לנזק כספי רב. חשוב לא להישאר חשופים לסיכוני הסייבר הרבים ולרכוש הגנה באמצעות פוליסה מקיפה לביטוחי סייבר.

נשמח לענות על כל שאלה ולמסור מידע ככל שידרש.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות