ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

ביטוח דירה – הדרך שלכם למנוע נזקים והפסד לנכס

בניגוד לביטוחים רבים אחרים, ביטוח דירה אינו ביטוח חובה, אך זהו ביטוח חשוב, ביטוח שישפיע על היציבות הכלכלית שלכם במצבים שבהם אתם עלולים לאבד את הדירה ברגע אחד בשל שרפה, נזקי טבע או במצבים דומים. קניית דירה עבור רוב האנשים היא העסקה הכלכלית הגדולה ביותר, עסקה שאף אחד לא ירצה להפסיד אותה. אז רגע אחרי שחתמתם על קניית דירה, זה הזמן לבטח אותה.

ביטוח דירה – כל מה שחשוב לדעת עוד לפני הפגישה עם סוכן הביטוח 

ביטוח דירה נחלק לשני חלקים, ביטוח המבנה וביטוח התכולה. ביטוח מבנה מכסה את הנזקים שנגרמו לנכס ולכל מה שמחובר אליו חיבור של קבע כמו מערכת אינסטלציה, דודי שמש, חלונות, דלתות, שערים ועוד. ביטוח תכולה מכסה את הרכוש הנמצא בתוך המבנה, ביגוד, ריהוט, מכשירי חשמל ועוד.

ביטוח דירה מכסה נזקים במצבים של פריצה, שוד, גניבה של רכוש, פגעי מזג אוויר ועוד. גובה הפיצוי יהיה בהתאם לסכום שנקבע בפוליסת הביטוח.

המחיר של פוליסת הביטוח מחושב בהתאם לשטח הדירה ולסטנדרט הבנייה של הנכס. הסכום לביטוח התכולה נקבע בהתאם להערכת שמאי שיעריך בין היתר את ערך הרהיטים, את המכשירים החשמליים, התכשיטים והחפצים הנוספים שברצונכם לבטח.

ביטוח דירה מכסים גם נזקים שנגרמו לצד שלישי כמו שריפה שפרצה בדירה והתפשטה לדירה הסמוכה, צינור מים שהתפוצץ וגרם לבעיות רטיבות אצל השכנים ועוד. גם כאן, סכום הפיצוי יינתן בהתאם לגבולות האחריות הנקובים בפוליסת הביטוח.

אם אתם מפעילים עסק פרטי בתוך הבית שלכם כמו למשל קליניקה, פעוטון או משרד, חלק זה של הבית אינו נכלל בפוליסת הביטוח של דירה ויש לרכוש עבורו ביטוח נפרד לעסקים. חשוב להגדיר מראש את תכולת העסק ואת החלק היחסי בדירה.

טיפים חשובים

  • אם יש לכם פריטים יקרים כמו תכשיטים, תמונות יקרות, חפצי אומנות או חפצים עתיקים, אוסף מיוחד, יש צורך לבטח אותם בנפרד.
  • לא מומלץ לרכוש בנפרד ביטוח למבנה וביטוח לתכולת הדירה, חברות הביטוח מעניקות הנחה למי שרוכש מהן את שני הביטוחים יחד.
  • ביטוח דירות מומלץ גם לשוכרי דירות המעוניינים לבטח את תכולת הדירה.
  • הימנעו מכפל ביטוחים, אם יש לכם משכנתא שימו לב שהבנק חייב אתכם לבצע ביטוח לדירה בעת לקיחת המשכנתא.

ביטוח דירה – איך לרכוש את הפוליסה הטובה ביותר

לפני שאתם בוחרים פוליסת ביטוח לדירה רצוי לקבל מספר הצעות מכמה סוכני ביטוח ולהשוות בניהם על בסיס נתונים שווים.

חשוב לבדוק מהם המרכיבים של הפוליסה ומהי דרגת הכיסוי שהחברה מעניקה לכל מרכיב. מהי גובה הפרמיה ומהם תנאי השתתפות העצמית, איזה כיסויים נוספים אפשר להוסיף לפוליסה, האם הם ניתנים בחינם או שיש לשלם עבורם. אל תדלגו על האותיות הקטנות, קראו בעיון את כל הסייגים וההגבלות לכיסויים השונים.

חשוב לבדוק האם ההצעה מתאימה לצרכים שלכם. פוליסת ביטוח המתאימה לזוג צעיר בתחילת דרכו, למשל, אינה מתאימה לזוג מבוגר שהספיק לצבור רכוש וצרכיו השתנו במשך השנים.

חשוב לבחור פוליסת ביטוח מסוכנות עצמאית המייצגת מספר חברות ביטוח. רק סוכנות העובדת מול מספר חברות ביטוח תוכל לבחור עבורכם את הפוליסה המתאימה ביותר ולהשיג את המחיר הטוב ביותר.

בסוכנות הביטוח נתן יוכל ביטוח פנסיה ופיננסים מעוניינים להעניק לכם את פוליסת הביטוח הטובה ביותר ולהעניק לכם תמורה מלאה לכספכם. בפרט בעת תביעה. הודות לידע ולניסיון רב השנים הצלחנו לבחור עבור אינספור לקוחות מרוצים ביטוחי דירה אטרקטיביים ורחבים בהיקפם. צרו קשר כי אנו נדע איך לבחור גם עבורכם את פוליסת הביטוח הטובה ביותר.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות