ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

ביטוח אחריות מקצועית לאדריכל

כל בעל עסק מחפש לעבוד בראש שקט. בפרט בעל מקצוע חופשי בתחומי האדריכלות.

על מנת  לשמור  על המצב הנתון חשוב לקבל החלטה נכונה ומושכלת ולערוך ביטוח אחריות מקצועית.

ביטוח אחריות מקצועית הינו ביטוח הנותן לך מענה הולם, אחראי וראוי לעיסוק היומיומי בתחומי האדריכלות השונים, בטיפולך המקצועי בפרוייקטים מגוונים מתחילתם ועד סופם.

רק פוליסה לביטוח אחריות מקצועית רחבה בהיקפה, מותאמת לאדריכלים, תעניק שקט נפשי והגנה בעת תביעה.

אדריכל מצליח בעל מוניטין ששם לו בראש את הפרוייקט עליו הינו אמון כמשימת חייו, שואף בעיקר כי הכל יתבצע כמתוכנן  בצורה הטובה  והמבוקרת  ביותר. פרוייקט  עבודתו של כל אדריכל הינו התוצר שיש לסיימו על הצד הטוב ביותר, עם אפס תקלות. אך בוא נודה על האמת… גם לאדריכל המנוסה שאופי עבודתו נחשב למדוייק ביותר, עשויה להיות תקלה בגינה יגרם נזק לצד שלישי. מכאן חשיבותו החיונית והגדולה של ביטוח אחריות מקצועית.

מקרה הביטוח בפוליסה לביטוח אחריות מקצועית מוגדר כהיפר חובה מקצועית אשר מקורו במעשה רשלנות, טעות או השמטה – שעשה המבוטח, בתום לב בהיותו עוסק במקצועו  כאדריכל ואשר גרם באופן ישיר לנזק גוף/נזק לרכוש/נזק פיננסי טהור לצד שלישי.

נזק לגוף מוגדר כנזק גופני, נזק נפשי, חולי, מחלה או מוות שנגרמו לצד שלישי.

נזק לרכוש מוגדר כנזק, הרס, אובדן או אובדן השימוש שנגרם לרכוש צד שלישי.

נזק פיננסי טהור מוגדר כנזק כספי ישיר שנגרם לצד שלישי.

עוד חשב שתדע כי הפוליסה לביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים מורחבת לכלול הרחבות נוספות ייעודיות לאדריכלים, בין היתר כיסוי לתקופת גילוי מוארכת, כיסוי להגנה בפני הליכים פליליים, כיסוי בגין תביעת לשון הרע, השמצה, הוצאת דיבה והרחבות נוספות.

ב "נתן יוכל ביטוח פנסיה ופיננסים" יודעים להתאים את הפוליסה הרחבה ביותר לביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים, בין אם הנך אדריכל העוסק בתכנון מבנים או באם הנך עוסק באדריכלות נוף או עיצוב פנים, הכל בהתאם לצרכיך, עם דגש על מחיר אטרקטיבי  וזאת במקביל למתן שירות ויעוץ אישי, איכותי, מהיר ומקצועי החל ממועד יצירת הקשר עם משרדנו, לאורך כל תקופת הביטוח ובפרט בזמן תביעה.

נשמח למסור מידע נוסף ככל וידרש ולענות על כל שאלותיך.

נשמח להיפגש עימך באופן אישי בכדי לתת מענה ברור ואפקטיבי לצרכיך.

צור עימנו קשר בכל אחת מדרכי ההתקשרות המופיעות מטה.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות