ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

ביטוח אחריות מקצועית – הרחבת הפוליסה ללא תשלום בגין הוצאת דיבה

אחריות מקצועית נובעת מהעובדה שבעלי מקצוע מסוימים, בעיקר מקצועות חופשיים, פונים לציבור כמסוגלים לפעול בדרגה סבירה של זהירות ומיומנות בכל הנוגע למקצועם. אם הם נכשלים מבחינות אלה וגורמים בכך לפגיעה בלקוח – אם על ידי גרימת הפסד כספי ואם על ידי פגיעת גוף – עלול הדבר לגרור תביעה משפטית שבה הם נדרשים לפצות את לקוחם. פוליסה לביטוח אחריות מקצועית באה אפוא לכסות אחריות של בעלי מקצועות חופשיים כגון עו"ד, רואה חשבון, יועץ מס, מנה"ח, אדריכל, או בעל מקצוע אחר כגון חשמלאי, טכנאי בעבור כל נזק שהמבוטח עלול לשאת ולסבול בגין טעויות והשמטות, דהיינו מעשה או מחדל כלפי צד שלישי הכרוך בהפעלת שיקול דעת במסגרת העיסוק המוגדר בדף הרשימה של הפוליסה, שנעשו בתום לב ומקורו ברשלנות, טעות או השמטה או שגיאה של המבוטח במסגרת מקצועו ולאו דווקא מנזק תאונתי.

הפוליסה לביטוח אחריות מקצועית כוללת חריגים אחדים, חלקם מוחלטים וחלקם כאלה שניתן לבטלם. בין החריגים הניתנים לביטול הינו חריג השמצה או הוצאת דיבה או שם רע.(LIBEL). הוצאת דיבה פירושה פרסום דבר שקרי על אדם אחר, הצהרה מעלילה, הנעשית בדרך כלל בכתב, המוציאה לעז את האחר.
אנו ממליצים להרחיב את הפוליסה לביטוח אחריות מקצועית ולבטח חריג הוצאת דיבה או שם רע או לשון הרע, כך שהכיסוי הביטוחי יורחב לתת למבוטח הגנה לאחריות על פי דין שהוא עשוי להיות אחראי לה בשל פרסום שעשה ונמצא מוציא לעז.

ביטול החריג בפוליסה לביטוח אחריות מקצועית והרחבת הכיסוי הביטוחי בה כרוך בתשלום נוסף.

החל מיום 1/11/2012 ועד יום 31/03/2013 משרדנו מעניק למקצועות הבאים את ההרחבה הנ"ל ללא תוספת תשלום:
עו"ד, רו"ח, יועץ מס, מנה"ח, מהנדס, אדריכל, אופטיקאי, אופטומטריסט, וטרינר, חשמלאי, טכנאי/הנדסאי, טכנאי מיזוג וקירור.
תוקף ההטבה עד יום 01/04/2013

בכל מקרה הכל בכפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות