ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

ביטוח עסק – כל הסעיפים שיעניקו לכם גלגל הצלה בימים קשים

ביטוח עסק הוא העוגן של כל בית עסק. זהו ביטוח המבטיח לכם כי גם בימים קשים העסק שלכם יהיה מוגן מפני סיכונים שונים. ביטוח עסק הוא תחום מורכב הזר להרבה בעלי עסקים, אך כל פרט שתשכחו או תזניחו עלול לעלות לכם כסף רב. סוכנות הביטוח נתן יוכל  ביטוח פנסיה ופיננסים היא מחלוצי ענף הביטוח בישראל. צוות החברה צבר ניסיון רב בחום ביטוח עסק. הוא ידע איך לבחור לכל בית עסק את פוליסת הביטוח המתאימה. צרו קשר, כי העסק שלכם חשוב גם לנו.

ביטוח עסק – שישה סוגי כיסויים שחשוב להכיר 

ביטוח המבנה ותכולה תלוי בגודל המבנה ובערך של הרכוש. סכום הביטוח של המבנה נקבע לפי עלות הקמתו, סכום הביטוח של התכולה משתנה בהתאם לערך הרכוש.

אם אתם מפעילים עסק במבנה שכור חשוב לוודא כי המבנה יהיה מבוטח על ידי המשכיר או השוכר בהתאם להסכם שנחתם בניהם. אך אם חוזה השכירות מחייב את בעל העסק להחזיר את המבנה בתום תקופת השכירות במצב שבו הוא קיבל אותו, כדאי לשוכר לבטח את המבנה גם אם המשכיר ביטח אותו מאחר והאחריות על שלמות המבנה חלה על השוכר.

 כמה טיפים חשובים

  • כדאי לכלול בפוליסת בית העסק כיסוי ביטוחי כנגד נזקי טבע (סערה, סופה, ברד), וגם כיסוי כנגד פריצה שוד ונזק בזדון.
  • אל תזלזלו בביטוח רעידת אדמה. רוב בעלי העסקים סבורים כי במקרה של רעידת אדמה הם יקבלו פיצוי מהמדינה, אך זה לא כך. אין חוק בישראל המחייב את המדינה לפצות על נזקים כתוצאה מאסון טבע.

ביטוח כסף ביטוחים לבית העסק משתנים בהתאם לאופי העיסוק של כל בית עסק. ביטוחים רבים כוללים גם ביטוח עבור כספים הנגבים מהלקוחות ונמצאים בבית העסק, גם בדרך להפקדה בבנק וגם בכספת הממוקמת בתוך בית העסק.

ביטוח הסחורה בדרך אל הלקוח – לעסקים הכוללים העברת סחורות לבית הלקוח מומלץ לבטח את הסחורה למקרה שהיא תינזק בדרך מבית העסק אל בית הלקוח. התשלום עבור ביטוח זה נקבע בהתאם לרמת הסיכון של הרכוש ולסכום הכיסוי המבוקש.

ביטוח עובדים – כאשר העובד נפגע במהלך העבודה הוא מקבל פיצוי מהביטוח הלאומי, אך נוסף על הפיצוי מהביטוח הלאומי יכול העובד לתבוע באופן אישי את בעל העסק. פוליסת "חבות מעבידים" מכסה תביעות בגין נזקים גופניים שנגרמו לעובדים. מחיר הפוליסה נקבע בין היתר בהתאם לרמת הסיכון של העסק. ככל שהעובד נמצא ברמת סיכון גבוהה יותר, כך מחיר הפוליסה יהיה גבוה יותר.

ביטוח חבות כלפי צד שלישי – ביטוח "חבות כלפי צד שלישי" יעניק לכל בעל עסק כיסוי בפני תביעות מצדדים שלישיים (עקב אירוע תאונתי ובלתי צפוי שגרם לנזק גוף או נזק לרכוש) כמו למשל לקוח שנפגע בבית העסק כתוצאה ממדרגה שבורה ועוד. ביטוח "חבות כלפי צד שלישי" יגן עליכם גם במקרים שבהם נגרמו נזקים לעסק שכן כמו למשל במצב שבו פרצה שרפה בחנות שלכם ופגעה גם בחנות שעל ידכם.

ביטוח נגד אובדן הכנסה יעניק לכם הגנה כאשר העסק שלכם יהיה מושבת מפעילות עקב נזקי טבע או עקב נזק שריפה. בעת נזק פעילות העסק תיפסק או שתיגרם ירידה ברמת הפעילות שלו. למעשה בית העסק לא יעבוד, אבל תידרשו לשלם את ההוצאות הקבועות.

אל תשכחו לבטח את עצמכם. לכל בעל עסק יש אפשרות לבטח את עצמו נגד תאונות אישיות, מוות, אובדן כושר עבודה ועוד.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות