ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

מהו בסיס הביטוח בפוליסה לביטוח אחריות מקצועית ליועצים כלכליים ועסקיים?

הפוליסה לביטוח אחריות מקצועית ליועצים כלכליים מיועדת ליועצים העוסקים במגוון רחב של עיסוקים בתחום. בין העיסוקים ניתן למנות ייעוץ כלכלי לחברות, ייעוץ כלכלי למשרדי ממשלה, רשויות ממשלתיות וחברות, ייעוץ כלכלי לעצמאיים, ייעוץ כלכלי לאנשים פרטיים, ייעוץ כלכלי למשפחות ועוד.

במקרה של טעות, שגיאה, מחדל או השמטה במסגרת עבודתך המקצועית, הפוליסה מעניקה לך הגנה משפטית בשל תביעה מצד שלישי הנובעת מהפרת חובה מקצועית, רשלנות, טעות או השמטה שנעשו בתום לב בנושאים שונים בתחום עיסוקך כיועץ כלכלי, יועץ עסקי.

יחד עם זאת על מנת שהפוליסה תהיה בתוקף, חשוב לתת את הדעת למונח:   בסיס "הגשת התביעה".

מהו "בסיס הגשת תביעה" בפוליסה לביטוח אחריות מקצועית ליועצים כלכליים ועסקיים?

אם ביצעת טעות, שגיאה, מחדל או השמטה ומוגשת כנגדך תביעה, הנך מוגן עד לסכום המצויין ברשימת הפוליסה כגבול אחריות למקרה ולתקופה ובתנאי כי:

על התביעה להיות מוגשת כנגדך לראשונה ולהימסר לחברת הביטוח בתוך תקופת הביטוח, הנקובה בדף הרשימה של הפוליסה לביטוח אחריות מקצועית.

מקרה הביטוח – הפרת החובה המקצועית – אירעה בתוך תקופת הביטוח או אם מצוין ברשימה תאריך רטרואקטיבי – מקרה הביטוח אירע גם בכל תקופה קודמת לתקופת הביטוח אך לא לפני התאריך הרטרואקטיבי.

כלומר נדרש כי פוליסה לביטוח אחריות מקצועית המבוססת על מועד הגשת התביעה, תהיה בתוקף במועד הגשת התביעה, על מנת שהכיסוי הביטוחי יהיה בתוקף. כמו כן, נדרש כי התאריך הרטרואקטיבי בפוליסה יהיה קודם לתאריך הנזק. לא יהיה כיסוי ביטוחי לתביעות המוגשות כאשר אין פוליסה בתוקף, גם אם במועד קרות הנזק הייתה פוליסה תקפה.

כמו כן בנוסף, הפוליסה לביטוח אחריות מקצועית תעניק הגנה בגין הוצאות משפט סבירות להגנה בפני התביעה שהוגשה חלילה כנגדך לפיצוי בגין מקרה ביטוח וזאת אף מעבר לגבול האחריות הנקוב ברשימת הפוליסה.

אין ספק כי ביטוח אחריות מקצועית רחב בהיקפו ייעודי ליועצים כלכליים ועסקיים הוא הפתרון המומלץ. גם תקבל הגנה מקיפה וגם שקט נפשי, דבר חשוב מאין כמוהו.

ב "נתן יוכל ביטוח פנסיה ופיננסים" יודעים להתאים את הפוליסה הרחבה ביותר לביטוח אחריות מקצועית ליועצים כלכליים ועסקיים, הכל בהתאם לצרכיך, עם דגש על מחיר אטרקטיבי  וזאת במקביל למתן שירות ויעוץ אישי, איכותי, מהיר ומקצועי החל ממועד יצירת הקשר עם משרדנו, לאורך כל תקופת הביטוח ובפרט בזמן תביעה.

נשמח למסור מידע נוסף ככל וידרש ולענות על כל שאלותיך.

צור עימנו קשר בכל אחת מדרכי ההתקשרות המופיעות מטה.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות