ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

למה לקחת סיכונים בחיים כשיש ביטוח מתאים?

אתם מכירים את ה"יהיה בסדר", את זה שאנחנו מוטרדים ממשהו אבל במקום להתמודד עם הדאגה, אנחנו בורחים ממנה. כולנו יודעים שכמה שנברח, הדאגה תמיד תישאר. בעיקר, כשאנחנו כבר הורים לילדים ורוצים שיהיה להם את הכל… והכי טוב.

אבל, האם אנחנו דואגים לעתיד של הילדים ובן/בת הזוג חלילה אם יקרה לנו משהו? למשל, תאונת דרכים או מקרים טרגיים אחרים, עליהם אנחנו שומעים לצערנו כמעט מדי יום. מי אז יטפל בהם? מי ידאג שלילדים יהיה מספיק כסף ללימודים, לחוגים, לבגדים? איך נבטיח שהמשפחה לא תישאר חסרת כל?

במרוץ היומיומי, הדאגות האלה עולות, יורדות ושוב פעם עולות. להתמודדות איתן יש פתרון – קוראים לו "ריסק", ביטוח כנגד סיכונים בחיים כמו מקרי מוות, אובדן כושר עבודה ונכות. מטרתו: להבטיח בסיס כלכלי למשפחה כאשר חלילה קורה אסון ולמנוע את קריסתה הכלכלית בעקבות האירוע. את "הריסק" ניתן לרכוש כחלק מפוליסות שונות או כפוליסה בפני עצמה.

אז בשלב ראשון תפנו אלינו ותבדקו אם יש לכם ריסק ביטוחי ומה גובה הסכום המבוטח בהתחשב במצבכם המשפחתי – מספר ילדים וגילאים, כולל בן/בת הזוג. כמובן שאם אין לכם ביטוח כזה אנחנו ממליצים לכם לרכוש אותו בהקדם האפשרי. אחרי הכל, עם ה"ריסק" אפשר למחוק את הדאגה הכלכלית למשפחה אם יקרה לנו משהו… ובשגרת החיים התובענית, כדאי שנהנה מפחות דאגות ויותר שקט נפשי.

בשביל אותו שקט, בשביל עתיד המשפחה, נשמח כתמיד לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם את השירות המיטבי לכל צורך ועניין. מקצועיות, אמינות ונאמנות זה "נתן יוכל – ביטוח פנסיה ופיננסים" כבר למעלה מ-60 שנה. זה הביטחון שביטחתם במקום הנכון למגוון צרכים, לרבות ביטוחים מורכבים וחיוניים נוספים כמו  ביטוח סיעודי פרטי (ללא תלות בקופות החולים או בתקציביה המוגבלים של המדינה).

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות