ביטוחים↓

רח' לסקוב 6 תל-אביב 6473606

-

ענפי הביטוח

ביטוחים שעשויים לעניין אותך

"מדוע אני צריך ביטוח לדירתי?"

סיפורים מהחיים

לא פעם שואל אותי לקוח את אותה השאלה. גם דוד שאל אותי את אותה השאלה בחודש יוני האחרון, בשיחתנו הטלפונית, במועד חידוש ביטוח ביתו בכפר סבא. "אולי לא אעשה ביטוח השנה" אמר לי דוד "הרי כל השנים לא היו נזקים משמעותיים בביתי". (נכון. דוד מבוטח באמצעותנו מעל 25 שנה).

הסברתי לדוד עד כמה חשוב לבטח את רכושו מפני נזקים שקורים, בפרט מפני נזקים גדולים. המלצתי לו לשקול בחיוב את המשכה של פוליסת הדירה. דוד ביקש לחשוב. למחרת התקשר וביקש ממשרדנו לחדש את הפוליסה לביטוח ביתו.

עברו מספר חודשים וב- 25 לאוקטובר האחרון פקדה סערה עזה את אזור השרון. סערה המלווה בגשם זלעפות. רוחות עזות מעל 100 קמ"ש נשבו וברד כבד בגודל של תפוח ירד. עמודי תאורה קרסו, עצים קרסו, נגרמו נזקים לכלי רכב, למבנים ולתכולות דירות.

סערה הינה רק אחד מהסיכונים המכוסים בפוליסה לביטוח דירה כהגדרתה לעיל: "רוח שמהירותהעולה על 30 קשר, לרבות גשם שירד באותה עת, שלג או ברד ולמעט דליפת מי גשם מבעד לקירות אותקרה או ספיגתם בהם".

"דירה" בפוליסות לביטוחי דירות מוגדרת כ"מבנה של הדירה או הבית הנזכרים ברשימה וששימושםהעיקרי למגורים, לרבות מרפסות, צנרת (לרבות צנרת גז), מתקני ביוב ואינסטלציה, מתקני-הסקה, מערכות מיזוג אויר, דוודים, מערכות סולריות לחימום מים, מתקני טלפון וחשמל השייכים לדירה, שערים, גדרות ודרכים מרוצפות השייכים לדירה וכל החלקים הקבועים של הדירה או המחוברים אליהחיבור של קבע ואם הדירה מצויה בבית משותף – גם לרבות חלקו של המבוטח ברכוש המשותף שלהבית המשותף וכן הצמדות מיוחדות שיש לדירה (לרבות מחסן)".

דוד התקשר עימי. כולו נסער. הסערה לא פסחה על ביתו. גג הרעפים ניזוק קשות וקרס, מים חדרו לביתו. נגרמו נזקים קשים למבנה ולתכולה. שמאי נשלח לביתו. דוד החל בתיקון נזקיו בעזרת בעלי מקצוע מתאימים וברכישת פריטי תכולה חדשים במקום אלו שניזוקו.

אז למה צריך ביטוח לדירה? דירה היא לרוב הנכס היקר והחשוב ביותר עבורנו. פוליסה מקיפה לביטוח דירה, מעניקה לנו ברגע האמת הגנה מפני נזקים לא צפויים העלולים להיגרם בדירה, בין היתר גם מפני נזקי סערה.

ודוד אסיר תודה. לאחרונה שילמה חברת הביטוח את מלוא תביעתו של דוד שהוגשה על ידו והסתכמה בסך של 142,000 ₪.

התיאור המוצג בעמוד זה לעיל הינו תיאור כללי של הפוליסה/התוכנית. תיאור זה אינו מפרט את כל ההוראות, התנאים והסייגים הכלולים בפוליסה/בתוכנית. הפרטים המלאים מצויים בפוליסה/בתוכנית הרלוונטית ובהסכמי השירות, אם וככל שקיימים. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע באתר לבין המידע המופיע בפוליסה/בתוכנית, המידע הרשום בפוליסה/בתוכנית גובר על התיאור באתר
לקביעת פגישה ללא התחייבות